dinsdag 14 februari 2012

Fijne Valentijnsdag!!!

Het is hier helaas even wat stil geweest omdat ik geveld was door een griepje. Maar vanaf nu komen de posts weer regelmatiger!

Vandaag wil ik iedereen in ieder geval een dag vol liefde toewensen!!! Liefde van en voor je dierbaren, maar ook liefde voor jezelf (zoals een hele lieve vriendin me hielp herinneren).

Geniet dus van Valentijnsdag en van deze leuke en mooie plaatjes die ik tegenkwam. Want vandaag draait alles om het hart en even niet om het hoofd ;-)











Voor nog meer mooie plaatjes en leuke Valentijn ideeën kan je ook een kijkje nemen op Pinterest of mijn vorige post over Valentijn.


Afbeeldingen via:
1. Crush Cul de Sac
2. Worth 1000
3. Pinterest
4. Wish!
5. Shop Ruche
6. The Sweetest Occasion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten